مایع ریز اتوماتیک در چه مکانهایی کاربرد دارد؟

۴۷ بازديد
محصولات پخش کننده اتوماتیک صابون جهانی طی چند سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تقاضا بوده اند. دلیل اصلی این امر می تواند روند رو به رشد فناوری سرویس بهداشتی هوشمند باشد. بازار به میزان فراوانی به تقاضای راه حل های بهداشتی و بهداشتی از سوی چندین کاربر نهایی از جمله مهمان نوازی ، مراقبت های بهداشتی ، تجاری ، مسکونی و دولتی وابسته است. انتظار می رود که نوآوری های روزافزون در صنعت لمس ، همراه با افزایش روزافزون بیمارستان ها یا هتل ها ، تقاضا برای محصولات نظافت خودکار را افزایش دهد.
در حال حاضر ، جهان با یکی از عفونی ترین ویروس ها - COVID-19 مبارزه می کند. این امر نه تنها زندگی و سلامتی مردم را تحت تأثیر قرار داده بلکه اقتصاد جهانی را به بن بست کشانده است. مناطق عمده مانند ایالات متحده ، ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، انگلیس ، آلمان ، کانادا و چین بیشترین آسیب را دیده اند. انتظار می رود اختلالات در فرآیندهای زنجیره ارزش در چندین بخش تجاری افزایش یابد ، در نتیجه بر سهم بازار دستگاه پخش صابون خودکار تأثیر می گذارد. با این حال ، تأثیر فوق العاده کم خواهد بود. بازار به دلیل شیوع زیاد تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و تقاضای از دست رفته در طی با افزایش تقاضا در نیمه دوم سال 2020 کاهش می یابد.
گزارش تحقیقات بازار پخش کننده اتوماتیک صابون جهانی شامل یک تقسیم بندی دقیق بر اساس سوار شدن ، پر کردن مجدد ، سنسور ، کاربر نهایی و جغرافیا است.
انتظار می رود بازار جهانی پخش کننده اتوماتیک مایع ریز با بیش از 13٪ طی دوره 2019-2025 رشد نماید . مایع ریز اتوماتیک به عنوان راه حل های بهداشتی برای ایستگاه های شستن دست در توالت یا درگاه ها در مراکز خرید و بیمارستان ها عمل می کنند. این محصولات قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند و در نتیجه حداکثر دسترسی و راحتی را برای کاربران فراهم می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.