خرید انواع جا مایع های چشمی

قیمت مایع ریز - فروش مایع ریز

خرید انواع جا مایع های چشمی

۵۱ بازديد
حسگر موجود در این دستگاه جا مایع چشمی به شما این امکان را می دهد که به سادگی دست خود را زیر پمپ تکان دهید و صابون را در دست خود قرار دهید. می توانید مقدار صابون توزیع شده در هر پمپ را متناسب با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنید. با هر بار پر کردن ، بیش از 800 شستشوی دستی دریافت خواهید کرد.
در تجزیه و تحلیل ما از 58 نظر متخصصان ، جا مایع چشمی وقتی ما به 14 محصول برتر در این دسته نگاه کردیم ، در رتبه سوم قرار گرفت. برای رتبه بندی کامل ، به زیر مراجعه کنید.
از طرف سازنده
رنگ: کروم و مشکی این جا مایع چشمی اتوماتیک را با صابون مایع مورد علاقه خود پر کنید و آماده باشید که دیگر مجبور نباشید صابون را از یک دستگاه پخش کننده معمولی ، میکروب و باکتری ، پمپاژ کنید. فناوری مادون قرمز تعبیه شده در این تلگراف به طور خودکار دست شما را از فاصله 2.7 اینچی تشخیص می دهد و با کنترل حجم تنظیم کننده دستگاه صابون قابل تنظیم ، هر بار دقیقاً مقدار صابون را پخش می کند.
به راحتی با آب گرم و صابون و پارچه نرم تمیز می شود. مشخصات: 1) مهر و موم سیلیکون در قسمت باتری از 4 باتری "AA" محافظت می کند (شامل نمی شود). ماندگاری بالاتری نسبت به سایر دستگاه های جا مایع چشمی که فاقد محفظه باتری هستند. 2) برای راحتی و سهولت کار ، روی دیوار یا میز نصب کنید. 3) قابل پر شدن مجدد 17 اونس. /ظرف صابون مایع 500 میلی لیتر. 4) کلید روشن/خاموش و کنترل حجم پخش کننده صابون برای کنترل کامل دستگاه. 5) 1 سال سازنده.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.