بهترین سایت معرفی جا مایع چشمی

قیمت مایع ریز - فروش مایع ریز

بهترین سایت معرفی جا مایع چشمی

۴۷ بازديد
حسگر بدون لمس دست کاربر را تشخیص می دهد تا به طور خودکار مقدار کنترل شده (0.8 میلی لیتر) صابون را پخش کند. محدوده فعال‌سازی 4 اینچ (100 میلی‌متر) از لنز حسگر است. پوشش دهانه کروم صیقلی روشن، 1000 شستشوی دستی در هر 800 میلی‌لیتر یا 2000 شستشوی دستی در هر 1600 میلی‌لیتر صابون ارائه می‌کند، به 4 باتری سلولی نیاز دارد (شامل ضخامت نصب نمی‌شود). 2 اینچ (50 میلی متر) و حاوی یک فاصله برای استفاده با لبه سینک 3/4 اینچ (19 میلی متر) یا بیشتر است.
جا مایع چشمی نیز توسط یک سنسور فعال می شود که امکان استفاده بهداشتی و بدون لمس را فراهم می کند. به طور خودکار مقدار صابون مورد نیاز برای شستشوی یک دست را پخش می کند. دستگاه جا مایع چشمی در دو نسخه باطری و با دوشاخه موجود است.
ما همچنین تلگراف های بهداشتی دوقلو و سه گانه را ارائه می دهیم که در آنها می توانید مایعات مختلف مانند صابون، ضد عفونی کننده و لوسیون را (دوباره) پر کنید. تقریباً تمام دستگاه های جا مایع چشمی برای نصب روی دیوار مناسب هستند. حتماً نگاهی به کمدهای آینه ای ما بیندازید.
دستگاه صابون با سنسور از نظر بهداشتی بهترین راه حل است.
یک دستگاه صابون جا مایع چشمی با سنسور (صابون پخش خودکار) فرآیند شستشوی دست بسیار بهداشتی را تضمین می کند. اگر اتاق بهداشتی شما به شیرهای آب سنسور و حوله‌های کاغذی سنسور یا خشک‌کن‌های حسگر مجهز است، لمس کردن یا فشار دادن یک دکمه کاملاً منسوخ شده است. این استانداردهای بهداشتی شما را به سطح بالاتری می رساند.
به خصوص در بخش پزشکی (بیمارستان و کلینیک، پزشک عمومی، خانه های مراقبت)، این توزیع کننده های بهداشتی کنترل شده با حسگر اهمیت ویژه ای دارند. اما صنایع غذایی را فراموش نکنید که بهداشت برای آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.